Overslaan en naar de inhoud gaan

Secundair menu

  • Mijn NSOB
  • English

Main navigation

  • Home
  • Opleidingen
    • Opleidingsaanbod
    • Maatwerkprogramma
    • Docenten
  • Denktank
    • Publicaties
    • Onderzoeksprofiel
    • Opdrachtgevers
  • Over NSOB
    • Bestuur & Raad van Toezicht
    • Medewerkers
    • Actualiteiten
  • Contact
  • Zoek
Home

Overzicht van publicaties

Van optellen naar vermenigvuldigen

Reflecties bij het sturingsparadigma voor cultuureducatie

De overheid draagt bij aan de ontwikkeling van cultuureducatie op scholen vanuit onder andere het programma Cultuureducatie met Kwaliteit (CmK). In dit essay analyseren de auteurs de betekenis en sturende werking van het programma. Zij bepleiten dat impulsen vanuit het programma in de vorm van subsidies meer en langduriger effecten te weeg kunnen brengen als ze multipliers te weeg brengen. Over de

Thema's
Strategie en toekomst
Sturen in netwerken

Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Thema's

  • (-) Strategie en toekomst (1)
  • (-) Sturen in netwerken (1)

Publicatiejaar

  • (-) 2020 (1)

Auteur

  • Eline van Schaik (1)
  • Mark van Twist (1)
  • (-) Martin Schulz (1)
Home

Lange Voorhout 17

2514 EB Den Haag

 

070-302 49 10
info@nsob.nl

Footer menu

  • Opleidingen
  • Denktank
  • Over NSOB
  • Mijn NSOB

Algemene leveringsvoorwaarden

Privacy statement

Cookies

Disclaimer